Monday, February 20, 2017

Yusuf Minggu 7 :: Dah Dapat T-Shirt ^_~

Isnin, 23 Jamadilawal 1438


T-shirt hari Isnin - Yusuf and the geng ^_~. Berdiri sama tinggi, duduk sama rendah....hihihi
Seorang tak datang sebab demam.

T-shirt hari Rabu - bergambar dengan kawan-kawan, abang dan kakak 3-4 tahun.
Ada juga parents yang tersilap info, anak pakai baju lain dari kawan-kawan.
Barisan hadapan, semuanya geng Yusuf - 2 tahun ^_^

~ 2 pasang t-shirt RM65/= ~


13 comments:

  1. Comel sangat semuanya.
    Sukalah kakak tengok mereka ni KB - pakai baju sama warna
    Dah serasi nampaknya semua dah boleh berkawan:)

    ReplyDelete
  2. Comelnya yusuf dgn tshirt baru riang dgn kawan2 sebaya

    ReplyDelete
  3. Comel mereka semua..
    Dah macam anak kembar pulak..
    Bila dapat info berbeza tu..
    Udah ada warna lain pulak ye..
    Mujur minoriti..

    ReplyDelete
  4. alahaiii shomel2 belaka.. tecikkk jeeee semua.. kiut..

    ReplyDelete
  5. kiyutnya la alahaaaaiii! ๐Ÿ˜
    siap tshirt boria lagi.

    ReplyDelete
  6. comel comel belaka budak2 ni kalau pakai tshirt .. pandai diaorng design tshirt tersebut giteewww

    ReplyDelete
  7. cantik gak design baju tu, ceria utk anak2

    ReplyDelete
  8. Suka tengok anak2 kecik ni pakai pakaian yang sama gini.
    Di tadika ni yang paling tua ,4 tahun ke KB?.
    Boleh tahan juga mahal nya ya dua pasang 65 utk baju budak2 kecik.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ni taska kak, pengambilan budak2 berumur 2 hingga 4 tahun saja.
      Tu lah, zaman sekarang ni semua barang mahal!.

      Delete
  9. Hihi kelakarlah tengok gelagat budak kecik ek. Yusuf baru 2 tahun ek Rul? Selama ni kome cakap mak tak berapa perasan Rul. Maklumlah khayal haha....
    Barulah mcm sekolahkan bila dah ada uniform ni

    ReplyDelete
  10. anak syaa pun baru dapat t-shirt minggu ni sebab selalu habis stok

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi singgah INI CERITA KITA. Komen yang baik dialu-alukan. InsyaAllah saya akan membalas kunjungan anda...^_^