Saturday, April 1, 2017

Yusuf Minggu 12 :: Raja dan Permaisuri πŸ‘‘πŸ‘‘πŸ‘‘

Sabtu, 4 Rejab 1438H


Tema : Pakaian - membuat mahkota









\/
\/
\/
\/
Dah siap..

Maka, raja-raja dan permaisuri pun bersidang....
Sayangnya, wajah Sultan Yusuf ibni Sultan Anwar Antonio Nuek Banderas tak nampaklah pulak πŸ˜†


Ini dia tuanku yusuf, tersenyum riang dengan senyum paling manis di donia, sampaikan giginya hilang dimakan semut!
hahaha










7 comments:

  1. Tak sia sialah mama hantar Yusuf ke sekolah. Terus anak jadi Raja hihi... Behave sikit, kang kena jeling dengan permaisuri raja hihi..

    ReplyDelete
  2. Wah pandainya Yusuf menghias mahkota ..seronok dah boleh pakai .

    ReplyDelete
  3. Amboi sukanya dak yusuf jadi raja hehe

    ReplyDelete
  4. sukanya yusof tu jadi Raja haaa

    ReplyDelete
  5. Daulat tuanku yusof 😊
    Buat kan satu utk mak Ti..
    Teringin gak mak Ti nak jadi permaisuri πŸ‘ΈπŸ˜†

    ReplyDelete
  6. Panjangnya nama tuanku ^_^ Ni darah campuran dari Amerika Selatan nampak gayanya. Hahaha!

    Macam-macam benda mereka pelajari. Bagus juga hantar Yusuf ke tadika seawal umur ni. Banyak ilmu Yusuf dapat!

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi singgah INI CERITA KITA. Komen yang baik dialu-alukan. InsyaAllah saya akan membalas kunjungan anda...^_^