Wednesday, June 18, 2014

Wordless Wednesday#2 : Hello Pengintai

Assalamualaikum

Awak peminat saya? atau awak rindu saya? atau awak penyelidik tidak berbayar? Atau... atau... atau... apa yang digali, apa yang dicari, tak tahu lah....

Apa-apa pun reasonnya .......


17 comments:

  1. Replies
    1. hamboih hamboih....bukan marah kat mar hehe :)

      Delete
  2. Alah KB stalker ada di mana-mana sekarang ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. bila tak dapat sekian-sekian medium, dia cari medium lain pulak...rimas

      Delete
  3. stalker memang sentiasa ada. Dulu eka selalu kena kutuk hahaha. tapi wat tak reti je. Mana tah pegi stalkernya tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. emm takpe lah kan, biarkan ajer ye, eka...think positive jer.

      Delete
  4. Replies
    1. tak tahu ler noe...dia rindu kita kot..hik hik

      Delete
    2. rindu la tu...hehehe
      BW sambil menabung smart invest :)

      Delete
  5. simple ja post tapi sempoi...feewittt

    ReplyDelete
  6. Wahhh... ada secret admirer yerrr... :D

    ReplyDelete
  7. haaa..
    kn dh kena marah.
    nasib baik bukan shark tu :p

    follower baru kt cni.

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi singgah INI CERITA KITA. Komen yang baik dialu-alukan. InsyaAllah saya akan membalas kunjungan anda...^_^