Thursday, February 4, 2016

Alamak! Aku Terlupa....

Assalamualaikum

Pagi ini ada mesyuarat pengurusan di pejabat. Salah satu agenda mesyuarat ialah laporan kehadiran staff. Kehadiran aku dibulan Januari dan setakat ini alhamdulillah. Tak ada yang merah-merah. Opps, ada satu hari tak thumb out.....lupa!


Dah bagi alasan lupa thumb print tapi tak diterima. Status belum diluluskan. Tidak Lulus pun tak jugak. Masih KIV.
Seolah-olah macam aku ni balik awal, keluar tanpa kebenaran.
Macam mana tu??

Sejujurnya memang aku lupa, apa lagi alasan yang nak aku bagi.
Takkan nak mencipta alasan pulak.
Emm berjawablah nanti...
Berani kerana benar, cewah (tiba-tiba).

Setahu aku, an-nas (manusia) berasal dari perkataan na-sa-i (lupa). ~tolong komen sekiranya aku silap.
Mungkin sebab itulah ianya saling berkaitan.
Kalau buat-buat lupa, memang nak cari nahas.....

Ok bye nak masuk meeting.

- Umur dah tua, biasalah kadang-kadang terlupa...bukannya sentiasa sempurna -

#4 series dah aku tahun ni

1 comment:

  1. Manusia dgn lupa tak boleh dipisahkan
    Tak banyak sikit mesti pernah ada lupa

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi singgah INI CERITA KITA. Komen yang baik dialu-alukan. InsyaAllah saya akan membalas kunjungan anda...^_^