Monday, March 10, 2014

2nd Birthday Blog Cahaya Hidupku "12 Mac 2014"

Assalamualaikum

Hai korang. Selamat Hari Isnin. Jangan blues-blues, moga lebih ceria dari semalam...dan janagn lupa berdoa pada penumpang pesawat MH370 yang masih hilang, semoga misi pencarian berjalan lancar.

Semalam, sahabat maya saya noesuhaimi tag pada saya satu segmen giveaway dari blog http://cahayahidupku2569.blogspot.com. Sebelum ni memang saya tak pernah sertai mana-mana giveaway. Sebagai tanda penghargaan kepada kawan saya ni, saya mesti join jugak dan off course lah, nak bagi support pada rakan-rakan blogger. Cewah gitu!

Seperti biasa, kalau nak join mesti ada syarat-syaratnya:

1) Jadi sahabat a.k.a follower beliau ~ DONE, saya follower yang ke #243


2) Tulis tentang Giveaway beliau, 2ND BIRTHDAY BLOG CAHAYA HIDUPKU "12 MAC 2014" ~
DONE

Komen sikit tentang entri blog beliau:
Emm...nak komen apa ek? Pemilik blog bernama Yatie. Sebab baru jer kenal......saya berpendapat beliau rajin kongsi resepi. Kadang kala bercerita tentang kisah hidupnya, kisah anak-anaknya. Hal-hal isu semasa pun ada jugak. Boleh kata, macam-macam ada lah...nanti korang pun boleh lah kunjung-kunjung blog beliau ye.




3) Tag tiga orang kekawan untuk sertai giveaway ni ~ DONE. Saya tag....

Puan Eza - kawan lama saya dan sekarang sama-sama blogger

Wafa - kawan blogger yang pernah tinggal satu daerah dengan saya dan rajin komen entri saya

Paridah - juga kawan blogger yang rajin tulis novel dan jadi pengomen setia saya.

4) Giveaway berlangsung dari 9 Mac hingga 12 Mac 2014

5) Dah siap semua, tinggalkan link kat ruangan komen di blog beliau.

Opps sebelum terlupa, beliau juga ada sediakan hadiah pada peserta-peserta yang bertuah..



T-SHIRT DARI BANDUNG


RANTAI JAM DARI MEKAH MUKARRAMAH


FREEZE MAGNET DARI PANGKOR

Jom lah korang meriahkan lagi giveaway ni....





15 comments:

  1. salam pagi ...terima kasih tag kak...nanti kak try join ...selamat bersegment n gdluck.

    ReplyDelete
  2. Hee... kakak pun join juga tau.. Good luck utk kitalah ye hihi...
    Salam kenal juga dari kakak dan dah follow juga - best kakak jadi follower #100:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks kak zakie jd follower saya, slmt berkenalan

      Delete
  3. Terima kasih KB...n good luck utk kita :)

    ReplyDelete
  4. dah join yerk.. akak tak tauler sempat ke idak membuatnyer..

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi singgah INI CERITA KITA. Komen yang baik dialu-alukan. InsyaAllah saya akan membalas kunjungan anda...^_^